Hjälp, vart tog hjärnan vägen..?

Visst är det allmänt känt att jag är förvirrad och lite vimsig. Men ibland blir jag så trött på mig själv. Oftast är väl jag själv den som skrattar mest åt mina tokigheter men ibland är det inte så roligt att alla virrar på huvudet åt en. Idag skulle Fredrik koka ägg och jag skulle lära honom hur man gör. Han är på väg att lägga i äggen i kastrullen när jag stoppar honom "Nä, du! Låt vattnet koka upp först, SEN lägger du i äggen". Jag har aldrig kokt ägg på detta sätt. Jag har alltid i äggen från början så vart jag fick det ifrån har jag ingen aning. I alla fall så var det inte så gott med löskokta ägg på mackan. Jag som var sugen på äggochkaviar-macka. Det är just sådana tillfällen jag blir så trött på mig själv. VARFÖR..? Varför kan jag inte bara fungera..?

Carolin har varit här och fotat Ludvig idag. Det gick jättebra. Jaja, förutom när han tippde korgen han satt i och ramlade baklänges ner på golvet, välte bakgrunden och fick den över sig.... Men mamma och moster började skratta så mycket att han inte kunde bli ledsen. Så han skrattade också. Antar att ni kan se bilder på Carros blogg inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0