Shopping

Idag har vi tagot fram stora plånboken och shoppat loss ordentligt. Dagen började med att jag och Ludvig var på Maxi. (Efter att min son gett mig sovmorgon för en gång skull, men typiskt nog skulle jag bli väckt av ett jävla jordskalv. Vad är oddsen för det?!) Senare bar det av till Höllan och Bejbi Bejbi där det inhandlades en ny bilstol och en tripp trapp-stol. Fast bilstolen var en julklapp från farmor och farfar. En mycket välkommen sådan. Stokke-stolen var den mest populära varan idag, sett ur Ludvigs perspektiv. Det är helt otroligt vad han blir lycklig så fort vi sätter honom i den. Jag förstår inte hur stor skillnad han kan känna mellan olika barnstolar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0