Surt

Det blev ingen vinst idag. Det är konstigt att man alltid blir lika besviken. Men människan är fantastisk som ständigt hoppas. Jag gör det i alla fall. Fredrik säger ofta till mig att vi ska bli miljonärer, och varje gång han spelar på hästarna så hoppas jag på en fullträff. En gång hade vi sju rätt men vad tror ni utdelningen var? Under hundralappen!! Alltid när man hör om dem som vunnit så är det alltid gamla gubbar på 80 år. Jag hade nog haft mycket bättre användning för pengarna.

Nä, nu känner jag att jag är lite bitter. Tänker bjuda på lite härliga bilder från julafton för att lätta upp stämningen.
Dagen började med att pappa och Ludvig lekte med mormor och morfars klapp, lära-gå-vagnen. Men jag tror att de missuppfattat funktionen bara...



Lite senare bar det ju av till Annika och Jan för festligheter. Ludvig var galen i paketerna och han kunde inte dölja sin upphetsning. Han visade även upp sin musikaliska ådra innan partyt drog igång på riktigt.

     

Efter att sen ha tryckt i sig en massa mat var Ludvig helt färdig och klar för bingen. Och folk har sagt till oss att denna julen skulle bli lugn eftersom han"inte är så med nu", det kommer att bli mer fart nästa år.

 

Men efter summering är det den bästa jul jag varit med om eftersom jag fått dela den med min nya familj. Jag älskar att vi är tre.

Kommentarer
Emma säger:

Sötaste ungen i stan!



Han tittar ju till och med på noterna, tror det blir lite pianolektioner hos tant Emma när han blir äldre!



Kram

2008-12-31 @ 10:43:58
URL: http://emisen.blogspot.com
Carolin säger:

Man hallååå! Tjock kille på sista bilden eller? Sånna bilder får du inte lägga ut på honom (:

2008-12-31 @ 13:10:51
URL: http://makemebreathe.blogg.se/
Fredrik säger:

Håller me dig Carro....

2008-12-31 @ 14:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0