Pyjamasparty

Slappare än slappast har jag varit idag. Har med nöd och näppe skött om lillen. Nä, nu överdriver jag allt... Men jag gick i pyjamas till klockan fyra. Då tyckte jag att det var dags att ta tag i dagen och gå in i duschen. Bara mys hade det varit innan. Sov middag med Ludvig i nästan två timmar. Det måste ha varit något slags rekord för honom. Han somnade dessutom direkt när vi lade oss på sängen, utan protester.
Fick oväntad middagsgäst, vilket var mycket trevligt. "Hamstern" (förlåt Emma (; hihi) kom på besök för en mindre operation utförd av syster Milla. Jag började känna den där lite nervöst pirrande, förväntansfulla känsla jag bara kan få på jobb när jag steriliserade instrumenten och handspritade mig. Besvikelsen blev stor när jag efter undersökning fick ställa in operationen. Typiskt!

Nä, gott folk. Nu har klockan minsann blivit tusen. Kudden kallar på mig...

Kommentarer
Emma säger:

Hamstern Emma tackar för den goda middagen och försöket till operation!



Skit att det inte gick att få loss stygnen, men får väl vackert vänta till de trillar av. Nu har värken satt igång igen, en ny liten tablett och sedan sängen. Kan jag inte sova blir det nya muffins i frysen ;-)



Åter igen.... tack för en trevlig kväll!



Kramar Emma

2008-11-12 @ 00:28:18
URL: http://emisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0