Älskade söndag

Jag har gjort en upptäckt nu när jag gått hemma ett tag. Jag älskar söndagar! De är oftast ganska slappa och vi brukar hitta på något tillsammans alla tre. Nu slipper man ju också det som annars mörkar ner dagen lite... Ångesten över att man ska till jobb på måndag.
Just denna söndag bjöd dessutom på en överraskning. När Ludvig väckte mig för första gången efter gårkvällens nattning var klockan sju! (7!!) Jag fick sova en hel natt. Eller det fick jag ju inte. Min kära syster och min sambo var tvungna att skicka sms mitt i natten som jag vaknade av. Men ändå.. Tack Ludvig

Kommentarer
Carolin säger:

Hihih, du kan ju inte vänja dig vid sånna bra nätter. Därför jag skickade till dig (:

2008-10-12 @ 21:37:58
URL: http://makemebreathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0