FF

Fikan stod Ulrika för. Carro för fotograferingen såklart. Vi var ute och fotade Ludvig i höstlöven. Förväntar mig underbara bilder. Men det blir det nog som vanligt. Ni får knalla in på hennes blogg och kika på dem.

Idag har muffinskungen varit i farten. Fredrik är oslagbar på den fronten. Mmmm... Lite muffins och kaffe efter nattning var inte fel. Heter det förresten muffin när det är en bara? Eller det heter muffins ändå? Hmm.. Det är nog bäst att jag går och tar en till så att jag korrekt kan säga att jag har ätit muffins.

*Smask*

Kommentarer
Carolin säger:

Om inte jag har helt fel för mig kör väl han på Shake and Bake eller någon annan färdig mix? :D Inte helt lätt att misslyckas då..

2008-10-28 @ 22:52:09
URL: http://makemebreathe.blogg.se/
Milla säger:

Dagen till ära var det faktiskt riktiga muffins =)

2008-10-29 @ 12:01:32
URL: http://millokvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0