Innebandy

Vad det är roligt med innebandy! När man vinner.... Igår var vi i Malmö och tittade på pappa när hans lag spelade. Det var inte roligt. De blev manglade. Jag har börjat inse att jag är en ganska dålig förlorare. När jag sitter på läktaren =) Jag var redo att åka hem mitt i matchen men morfar var ju chaufför så vi fick stanna snällt.
Innan matchen kom syskonen på besök. Det var mycket trevligt. Jag trodde att jag skulle få äta mackor ensam, men tänk så fick jag spagetti med köttfarssås och sällskap istället. Härligt.

Idag sov Ludvig till åtta på morgonen. Å t t a...
Vi skulle få besök halv nio så det blev likte stressigt. Men inte kan man klaga på det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0