Mysmåndag

Idag har det varit babyrytmik igen. det gick inte lika bra denna gången. Sist var Ludvig nyäten precis innan. Det var ingen hit när man skulle åka skumpande tåg och flyga flygplan. Allt bränsle fanns på kläderna när det var över =) Fast där är alltid blöta fläckar på hela golvet efter rytmiken. I alla fall så hade vi tajmat det jättebra med maten idag men när vi skulle börja var vi för många så vi fick dela oss i två grupper där den ena fick vänta en stund. Såklart var där iiingen som hade tid att vänta en halvtimme så vi fick göra det igen, som förra gången. Det är konstigt vad folk kan bli tysta när någon ber om något. Alla sitter och tittar i golvet.... Märkligt fenomen.

Nu har jag varit riktig duktig och lagat smakportioner till Ludvig. Morots- och broccolipuré har det blivit idag. Smarrigt! Har fått bra tips om att frysa in i en såndär form till iskuber.

Kommentarer
Emma säger:

Härligt med lite mer babyrytmik!

Blev ombedd för ca 1 år sedan att hålla i det i Hammarlöv församling, men då hade jag tyvärr inte tid. Hoppas att jag kommer få ett sådant erbjudande igen, för jag hade nog tyckt det var super.



kram Emma

2008-10-28 @ 14:52:23
URL: http://emisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0