Regn och rusk

Idag har det varit dåligt väder. Fast jag tyckte att det var jättemysigt att promenera hem från mamma i regnet. Jag hade ju regnkläder. Tänk när jag och Ludvig ska springa ut när det ösregnar och hoppa i vattenpölar =) Det ska bli så roligt! På sommaren behöver man inte ens stövlar och regnkläder, då kan man springa ut naken i trädgården. Ludvig i alla fall... Det kanske inte uppskattas av alla grannar om jag gör det.
Det är mycket roliga saker man får återuppleva när man får barn. T ex åka pulka, leka i regnet, ha picnic med varm choklad och mycket annat... Egentligen borde man ju göra allt sånt där ändå. Men jag har varit lite dålig på det.

Kommentarer
Emma säger:

Eller så hade grannarna blivit så glada att de fått fram videokameran och digitalkameran på några få sekunder!



Jag såg ett par minismå gummistövlar härromdagen, tänkte genast på Ludvig och stora vattenpölar som det skulle kunna hoppas i.



Kram Emma

2008-10-17 @ 01:54:12
URL: http://emisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0