Silikon

Silikon är bra till mycket. Fredrik älskar att springa och foga med sin silikonspruta. Jag skulle vilja ha lite i mina bröst. Eller egentligen går det lika bra med lite koksalt. Det jag menar är att jag skulle vilja ha större bröst. Jag trodde att det skulle vara omöjligt att mina skulle bli mindre efter amning. Men, icke! Nu finns de inte ens. Det enda man kan se om man kikar lite i profil är BH:n som bubblar sig under tröjan. Inga kläder passar heller för den delen. Har ni tänkt på att de flesta tröjor är sydda med lite utbuktning för brösten?

Är det för mycket begärt med en B kupa!?!

Kommentarer
Emma säger:

Du vill ha B och jag skulle kunna döda för att få ha A.... Att man aldrig är nöjd!



Kram Emma

2008-10-14 @ 22:29:27
URL: http://emisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0