Förberedelse

Dagen har bestått av förberedelser inför morgondagens dop. Det har väl gått bra över lag. Förutom att jag glömde hälften (ja, verkligen hälften) av ingredienserna i pastasalladen. Den smakade bra ändå... Fast nu är den godare.
Måste säga att jag är ganska stolt över mig själv. Att fixa allt mat och bak inför ett dop själv är inte illa. För att ha ett dop innebär att man har en bebis. Och då är det inte lätt att fixa. Fast jag har fått mycket hjälp. Tack moster och farmor som har passat Ludvig och pysslat lite i köket.

Ikväll är det tjejmiddag i smyge.


Kommentarer
Anonym säger:

Härligt med en blogg!

Jag älskar bloggar!



~Emma~

2008-09-28 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0