Övermod

Självförtoroende är bra. Lagom... Jag är inte alltid bra på det.

Klart att jag kan halvspringa med spagetti och köttfärssås med ketchup runt min beiga tygsoffa.
Klart att jag kan duka av hela frukostbordet i en famn.
Klart att jag kan äta pizza över Annas vita matta.
Klart att jag kan tömma Ludvigs badbalja i vasken i tvättstugan...

Om ni har haft svårt att få tag i brandkåren idag kan det vara för att de varit hemma hos mig och pumpat vatten.
Tack Anna för tipset om att bada i tvättstugan! =)
Ludvig tycker förresten inte om att bada. Vi har fått erkänna det nu. Ett tag har vi försökt hitta bortförklaringar som att han varit trött och hungrig när han har badat. Det funkar inte längre. Isåfall måste folk tro att vi är bra dumma som fortsätter att bada honom vis dessa tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0