Grillsäsongen är inledd!

Vi grillade i onsdags. Det var lika underbart, gott och somrigt om det låter. För att få den rätta sommarkänslan blev det även cider till maten.

Idag fyller Ludvig nio månader. Det innebär att det bara är tre månader till han fyller ett år. Det är helt sinnes! Idag var vi på bvc. Där upptäckte bvc-sköterskan att Ludvig ärvt min charm och skelar litegrann då och då. (Fast han behöver inte vin för att göra det). Så nu ska vi träffa läkaren nästa vecka för att få en remiss till ögon. Tydligen kollar man upp alla skelisar så att de inte har något synfel.
En annan viktig sak som hänt är att vi påbörjat bygget på ovanvåningen. Eller Fredrik har börjat. Jag kan nog inte räkna mig som så mycket delaktig änsålänge. Jag tar vid när det ska väljas golv, färg och blomkrukor och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0