Opsidejsi

Idag hittade Ludvig sin pille för första gången. Den var ju lite kul att pilla på, ungefär lika kul som fötterna var när han hittade dem. När han pillade på pillen så....ja, ni vet. Den blev sådär som de blir. Jag visste inte riktigt hur jag skulle förhålla mig till detta. Jag måste erkänna att jag kände mig lite obekväm. Ludvig var lycklig som vanligt. Varken mer eller mindre.
När jag senare berättade för Fredrik reagerade han helt annorluna. - Va? Det måste jag berätta på jobb imorgon, säger han lite stolt. Vad är det med män och deras kärlek till bihanget?
Jag lät i alla fall Ludvig pilla lite och låtsades under tiden att det var fötterna han lekte med. För honom var det nog ingen större skillnad.

Kommentarer
Emma säger:

Helt normalt enligt barnpsykologi böckerna!

Detta har vi läst om i skolan.



Män och deras kärlek till bihanget, ja det är väl som vår kärlek till shopping skrattar



kram Emma

2009-04-09 @ 11:20:35
URL: http://emisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0