Välkomna

Idag kom Svenssons hem från Thailand. Vi har inte varit ett dugg avundsjuka eller bittra över att vi inte var med på resan. Däremot blev vi mycket glada när de kom hem idag. Jag har saknat dem. Vi träffas ju så ofta annars. Det kan vara knepigt det där med påtvingad släkt (kanske inte värre än egen släkt, i och för sig). Jag valde ju bara Fredrik och fick en bunke andra på köpet. Men jag klagar inte, absolut inte. I min svärmor har jag fått en extra mamma. Det är ett plus att vi gillar äckliga sjukhussaker båda två. Och att hon försöker lära mig ta hand om våra blommor, vilket nog är hopplöst. Och jag har gett henne Ludvig. Då måste hon ju tycka om mig.

Kommentarer
Linda säger:

Jag har saknat er också! Ni skulle varit med! Ludde hade trivts som fisken i det ljummiga havet.

2009-04-17 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0