Festligt

Idag är det en trevlig kväll. Emma och Carolin är här. Vi har ätit middag, druckit kaffe mitt i natten och skrattat mycket. Vi har även kommit fram till att vi har olika syn på vad som är festligt. Jag tycker att det hade varit ganska festligt att bli bjuden på bajs rullat till bollar (som min mamma alltid berättar om). Carro tycker att det är festligt när man kommer in i ett rum där det sitter en massa folk med partyhattar. I vilket fall som ska det bli party på lördag. Då ska Emma ha lite festligheter hemma hos sig och jag har precis bestämt mig för att följa med.
Det roligaste idag är nog ändå Fredrik. Han låtsas att han inte tycker om tjejsnack. Men han sitter här och lyssnar och fäller in lite kommentarer då och då. Nyss slog han även på Sex and the city. No more comments...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0