Fortfarande fredag

Då befinner jag mig i soffan igen. Det är nog min favoritplats i huset. Förutom uterummet på våren.  Förlåt F, jag menar ju vinterträdgården (mannen är en liten uterumsnazi. Vi har gått igenom hela områdets inglasade ut-/inbyggnader). Hade det inte varit för att jag inte orkar tvätta bort sminket och borsta tänderna skulle jag ligga i sängen och snarka redan. Jag samlar fortfarande energi.

Ikväll var det Fredriks sista match för säsongen. Jag hade egentligen lust att stanna hemma men eftersom det var ista matchen ville jag se ändå. Problemet var att den startade klockan sju och att jag kände mig som Trelleborgs uslaste (det ordet kändes rätt i tanken men nog heter det mest usla, eller?) mamma när Ludvig var stentrött under matchen men inte riktigt ville somna. Aja. Lika bra att ta titeln idag för imorgon fortsätter jag på samma tema. Då ska den här ut för andra gången under samma månad. Det bli middag och trevligheter hos kära arbetskamrat och sedan då utgång på Kristall. Det ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0