Kväll i Höllan

Nu sitter jag i soffan och känner hur hela kroppen håller på att falla samman. Ludvig har varit lite utan ett hårstrå i ögat idag. Han har ätit sämre än jag knypplar och har mest varit missnöjd. Inte ens hälsa på mormor fick jag. Eller vi var där. Men eftersom Ludvig grinade fick vi inte ut så mycket av umgänget. Ungefär så mycket som att mormor fick tomatsoppa till lunch och att hon får komma hem imorgon eller på måndag.

Medan Anna är uppe och nattar Alma passar jag på att blogga. Alma fick en lite förtidig alla hjärtans dagpresent av Ludvig idag. Den behövdes till kvällens pyjamasparty.



Innan nattning lekte vi massor. Ludvig körde Alma i vagn. Sen lekte vi Almas klä-av-dig-och-låtsas-att-din-tröja-är-en-turban-lek. Det tyckte Ludvig var spännande.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0