Tisdagkväll

Den heligaste av veckans dagar. Den kväll då vi får vara Svenssonfamilj hela kvällen. Fast Kronholms... Jag längtar till den dag jag får bli fru Kronholm på riktigt. När ska vi ha råd till det? För jag vill ju ha bröllopet så som jag vill ha det. Så viktigt är det inte för mig att bli gift just NU att jag ger upp mitt bröllop. Jag har ju egentligen redan allt man kan önska sig. Dessutom så spöade jag nyss Fredrik i Yatzy så för tillfället är lyckan total. Det är en gren de borde ha med i Mästarnas mästare. Ett spel där idrottslig skicklighet verkligen ger sig till känna. Där strategi och perfektionism leder vinnaren i mål. Fredrik försökte sig till och med på ett litet fusk när jag fick springa in och stoppa i nappen till Ludvig. Men inte ens det hjälpte. Oj, vad jag älskar att vinna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0