Ååå... Dyk!

Vad roligt det var att dyka! Ludvig var jätteduktig och rörde inte en min när han kom upp ur vattnet. I och för sig så tror jag att han har lite säl i sig. Det ser ut så när han tar sig fram över golven här hemma. Efter simmet blev det tacobjudning på Balders. Från början var det bara Linda som skulle komma på middag och busa med Ludvig, men under eftermiddagen blev de inbjudna fler. Även Carro och Emma sällskapade vilket var mycket trevligt.

Får jag skryta om att jag nattade Ludvig i sängen idag? Jag gör det oavsett om ni vill höra eller inte. Det kändes som en riktig seger. Och viktig. Det var inte lätt men tog inte särskilt lång tid. Är det okej att brotta ner sin bebis i sängen, lägga sig ovanpå och tvinga den till sömns genom urusel sång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0