Babysim

Idag har vi varit på badhuset för första gången. Jag har längtat efter denna dag. Dock har jag varit lite nervös över Ludvigs reaktion. Han är ju inte överförtjust i att bada. Idag var vi väl i bassängen i fem minuter innan han började plaska lite försiktigt med handen mot vattenytan. Sen gick det inte att stoppa honom. Han simmade omkring och såg ut att vara världens lyckligaste kille. Plaskade vatten på alla andra, vare sig de gillade det eller inte. Och mamma njöt. Jag ville så gärna att han skulle gilla det. Att han inte ska vara rädd för vatten så som jag alltid varit som barn... Moster Carro var med och fotade så ni kan nog kika på lite bilder hos henne så småningom. Nu ska det bli pannkakor!

Kommentarer
Anonym säger:

Vad skoj att han gillade simmet! Han ska bli ett riktigt vattendjur, så han kan följa med faster till stranden eller till ett vattenland med en massa roliga vattenrutschbanor! Tjohoo! :)

2009-01-14 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0