Grattis Milla

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det Millas födelsedag. Den tjugofemte i ordningen. Jag tycker så barnsligt mycket om att fylla år. Egentligen är det ju en dag som alla andra men visst är det underbart att det finns några dagar som man ändå kan få göra speciella. Idag får jag svara i telefonen och öppna dörren när det ringer på. Jag, bara jag och ingen annan. Dessutom får jag välja vad vi ska äta till middag. Nu när jag skriver detta inser jag att allt detta inte är några födelsedagsprivilegier längre när jag inte bor hemma, utan vardag. Men i alla fall ska jag njuta av det. Fredrik ringde mig nyss från jobb för att jag skulle få svara i telefonen. Omtänksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0