Slö

Idag är vi familjen slapp. Just nu sover Ludvig och Fredrik. Jag har precis vaknat. Det har nog tagit hårdare på Ludvig än vi trott att vara iväg. Han har sovit två omgångar idag sedan han vaknade vid halv åtta. Den första var på två timmar och nu har han sovit lite mer än en och en halv timme. Men han fungerar väl som vi. Där uppe var inte jag heller så trött men nu när jag är hemma känner jag mig som en stor bakfylla eller nåt. Fredrik har dessutom blivit sjuk. Och ni vet hur det är då... Man skrattar åt den där reklamen där mannen sitter under en handduk med ångbad och är förkyld. Men det är ju verkligen så. Idag har vi gått och knaprat panodil båda två, tror ni att han frågat mig någon gång hur jag mår? Han vet inte om jag har mensvärk, huvudvärk eller ont i ett ben. Du läser väl här ikväll älskling så jag kan berätta att det är huvudvärk. Monster. Det är därför jag varit så sur idag. Nu ska jag ortsätta slöa. Kanske gå och titta så att barnet andas.

Kommentarer
Sessatessan säger:

Krya på Er!!! Puss och kram

2009-01-08 @ 15:31:18
URL: http://sessatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0