Bröllop





Jag och mannen lyckades komma klädda till bröllopet trots starka tvivel på förmiddagen. Jag tyckte att vi innan semestern kunde åka och köpa en ny kostym till Fredrik. Det tyckte han var onödigt eftersom han ju har en i garderoben. Okej det går väl bra då tänkte jag, foglig som jag är. Men du kan väl i alla fall prova den innan vi åker? Det blev ju inte av och när han på förmiddagen på bröllopsdagen provar byxorna kan han inte knäppa dem. Det var inte ens lönt att försöka. Att de skulle gå ihop var ungefär lika sannolikt som att jag kommer bli gift inom de närsta åren. Så det var bara att åka iväg till stan för lite shopping. Två timmar innan bröllopet betalade vi för kostymen och efter det rusade vi in och kompletterade min outfit med ett par skor. Mannen min såg ut som en drömprins.


Kommentarer
Sessatessan säger:

... och du som en prinsessa!

2009-07-05 @ 22:29:22
URL: http://sessatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0