Kokobello

Jag håller på att bli galen. Verkligen! För sjätte natten i rad har det tagit runt en timme att natta Ludvig. Han har helt enkelt bestämt sig för att han ska se hur länge han kan hålla sig vaken. Imorgon tänkte jag testa femminutersmetoden. Kan de bli för gamla för att börja med den? Jag känner i alla fall nu att det är värt ett försök. Han retar oss till tusen när han ska upp och klättra och busa med sängkläderna halva kvällen. Och det är så tydligt att han bara testar oss. Och sig själv. Jag tror inte att han sover för mycket på dagen heller. Han sover middag en omgång i ungefär en timme. Han är trött på kvällen men kämpar sitt värsta för att hålla sig vaken.
Tips, någon?


   
Världens bästa Ludvig på utflykt i Albäcksskogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0