Midsommardag

Då var ännu en midsommarafton över. Denna var den första av många vi fick spendera tillsammans med vår underbara son. Efter en härlig frukost i uterummet åkte vi till Dalabadet för att titta på midsommarfirandet. Ludvig var lycklig över att spana in alla andra barn och hundar. Dessutom fick han fika banan, wow! Tyvärr började det regna kort efter att vi kommit så vi åkte ganska fort igen. Sedan spenderade vi resten av dagen hemma och mös med familjen. Kvällen bjöd på fotbollsmatch i trädgården.



Idag har jag BAKAT. Carro har varit här och hjälpt mig. Ludvig har fått busa massor med pappa idag. Tro det eller ej men jag har återigen gett mig på tårtorna. Men denna gång hittade mannen blå färg åt mig så jag tycker minsann att de blev riktigt fina. Imorgon vankas det ju kalas på Balders. Ludvig ska 1-årsfiras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0