Trams

1. Hur gammal är du om fem år? 30


2. Vem var den sista du träffade? Ludvig

3. Hur lång är du ? 168,5.
 
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Baksmällan. Sjukt rolig

5. Vem ringde du senast? Oj.... Det måste nog ha varit mormor.

6.Hur löd ditt senaste sms? Och till vem? "Han stendäckade till vällingen" skickade jag till Fredrik för en stund sedan

7. Vad är helgens planer? Dans runt midsommarstången sen lugnt firande med min älskade lilla familj, tårtbak och sedan 1-årskalas för prinsen.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag är nog en messare. Om det inte gäller skvaller =) 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.

10. När såg du senast din mamma? I förrgår 

11. Vilken ögonfärg har du ? Blå, grå eller npgot liknande

12. När vaknade du i dag? 05.08. Tack Ludvig! Men hans pappa ordnade sen så att jag fick vila lite till.

13. Har du någonsin hittat en katt? Jag har lite varit med när Tessan hittade en berömd katt.

14. Vilken är din favoritplats? I famnen på mannen. Eller vid havet. Eller en idrottshall.

15. Vilken plats föredrar du minst? Eeehhh.... Den var svår. Kanske får jag hålla med Emma om tandläkarstolen. 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Antagligen mitt i vardagslunken. Ludvig har en lillebror och vi har fullt upp att köra till fotbollsträningar och innebandymatcher. 

17. Vad skrämde dig mest som barn? Kryp! Och att det skulle bli krig.

18. Vem fick dig att skratta senast? Ludvig. Han får mig alltid att skratta 

19. Är du för för ung för att äga vinylskivor? Nädå. Anita och Televinken har gått varm... 

20. Har du en bärbar eller stationär? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett.

24. Har du spytt på någon? Inte i vuxen ålder, vad jag kan minnas.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota. Eler strumpor. Jag vet nog inte.

26. Är du social? Sådär.

27. Vilken är din favoritglass? Polkagrisglass.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? GIFTA MIG. Helst tio gånger.

29. Tycker du om kinamat? Nä. Heter det inte kinamat för att kineserna ska äta det?

30. Tycker du om kaffe? JAAAA

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe. Juice

32. Sover du på någon särskild sida? På Fredrik sida. Men han gör så gott han kan för att brotta tillbaka mig på min egen. 

33. Kan du spela poker? Njä. Det kan jag nog inte påstå

34. Är du en beroendemänniska? Det tror jag inte. Skulle vara kaffet då jag får abstinens efter. 

35. Känner du någon med samma födelsedag som du? Jepp

36. Vill du ha barn? Det har jag ju redan. Men om jag får önska så blir det en liten till så småningom 

37. Kan du fler språk än svenska? Ja.

38. Har du någonsin åkt ambulans? Jajemensan. Tillbringade min första tid i livet i en ambulans

39. Föredrar du havet eller en pool? Jag har nog blivit en poolmänniska.

40. Vad spenderar du helst pengar på? Hmm... Fika. Och saker till Ludvig 

41. Äger du dyra smycken? Nepp

42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Varma mackor

43.Vem är den roligaste människa du känner? Borat. Eller honom känner jag kanske inte....

44. Välj ett ärr på din kropp? Vad ska jag göra när jag valt då?

45. Vad har du för ringsignal på din mobil?
 En störig. 

46. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Nej

47. När togs din profilbild? Jag har ju ingen.  

48. Kan du byta olja på bilen? Ja

49. Har du fått fortkörningsböter? Nope

50. Vilken var den senaste boken du läste? Oj. Det var ju tyvärr längesedan. Innan Ludvig föddes. Men jag tror att det var.... Nu kommer jag inte ihåg vad den heter. En som skrivit en bok om en trasig uppväxt på Irland och uppfostring på magdalenatvätterierna.

51. Läser du dagstidningar? Trelleborgs allehanda kommer varje dag men det är inte så ofta Ludvig låter mig läsa den. 

52. Prenumerarar du på någon veckotidning? Nej

53. Dansar du i bilen? Absolut

54. Vilken radiokanal lyssanade du på senast? P4. Jag brukar vara kung på skånemästaren på förmiddagarna

55. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En tid jag bokade till barnmorskan

56. När var du i kyrkan senast? Vid Almas dop i november tror jag att det var.

57. Vilka personer utmanar du? Ingen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0