Dagens...

Dagens (eller snarare morgonens) utmaningar:
- Epilera dina skogsdungar till ben med en nyfiken klättrare (ålder 8 mån) i omgivningen. (Jo, man kan undra varför jag var tvungen att epilera benen just denna morgon. Men jag insåg att jag inte skulle bli insläppt i bassängen med mitt hårsvall då det nätet skulle vara en säkerhetsrisk som kunde fånga och dränka många barn)
- Städa micro/ugn med något klättrandes och hängandes i dina nyepilerade ben.
- Förvara stora växter (med mycket jord) till en Hem & Villamässa i ditt hem där det även bor en bebis som gillar att äta.   Allt...



Sammanfattning av dagens utmaning:
Var mamma, husfru, kvinna.

Kommentarer
Emma och Linda säger:

Tack för matförslaget!

Det blir jord för oss till lunch idag!



Kram Emma och Linda som sitter i skolbänken...

2009-03-04 @ 12:00:47
stina säger:

Hej Du ! Va trevligt att du har en blogg , kan man hålla lite koll på er :) Jo då allt är bra med mig, lite förkyld bara ! hur är det själv ? Kram Kram

2009-03-05 @ 11:29:55
URL: http://stinas.devote.se
Elin säger:

Vilken trevlig blogg!

2009-03-05 @ 11:40:42
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0