Oh, what a night!

...Fast jag fick inget spännande dot dot dot som Donna.
Min natt betstod av att vakna av bebis, sätta i nappen till bebis. Vakna av bebis, lägga ner bebis som klättrar ur sängen. Vakna av bebis.... Ja, ni fattar. Mellan klockan 12 och 1 inatt vaknade Ludvig fem gånger. Ni som kan matte vet att det blir var tolfte minut i snitt. Efter det var det för deprimerade och svårt att hålla räkningen. Dessutom kände jag lite att det inte tjänade något till. jag skulle i och för sig kunna göra någon snygg tabell över Ludvigs nattliga uppvaknande men jag tror inte att det är så många som skulle vara intresserade.
Jag sätter i alla fall allt mitt hopp till att det är tänder som spökar. Jag tror att det är en på väg i nederkäken. (Visst är det intressant att föräldrar alltid ska hitta en förklaring till barnens betéende. Det känns lite jobbigt att bara acceptera att man har en jobbig unge.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0