Söndag kväll

Den här Millan är helt färdig! Ludvig vaknade 05.20 i morse och tyckte att det var en utmärkt tid att stiga upp på. Sedan har det gått i ett. Efter att Ludvig var nattad däckade både jag och Fredrik i soffan meddetsamma. Jag vaknade för en stund sedan av lite pip och gnäll. För tredje söndagen i rad missade jag Wipe Out. Idag var det för att jag trodde att det började klockan nio. Skit också, jag vill ju se det. Nu hittade jag Herre på täppan istället. Det är ju helt sjukt vad folk gör för ganska små summor pengar. Undrar vad jag skulle göra. Definitivt skulle jag ställa upp på att äta så mycket Hollandaisesås som möjligt på en minut. Och definitivt skulle jag vinna. Att fånga mat som sprutas mot mig med en lövblåsare skulle kanske också kännas okej. Men att häfta fast lappar på kroppen med en såndär häftmaskin(med tjocka klamrar, typ till väggar) skulle jag absolut inte göra. Jag skulle inte heller trampa på en kratta så att skaftet flyger upp i ansiktet för att krossa ett ägg jag har i pannan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0