Stackars Milla

Det är verkligen synd om de som måste vara Camilla K... Men visst fan, det är ju jag! Stackars mig. Idag skulle jag koka ris i micron (jag trodde att man kunde göra det). För det första blev det jäkla riset aldrig kokt, dessutom öppnade jag micron, tog tag i koppen och höllt på att bränna fingrarna av mig. Tydligen var det bara koppen och inte innehållet som blivit varmt. Så nu har jag en härlig blåsa på fingert. Och det där med att sluta när man är på topp har jag aldrig förstått så under middagen hällde jag sen ut en hel tacosås över bordet.

Dessutom..! Så har Ludvig fått feber och låterr aningens underlig när han andas. Men för övrigt är allt väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0