Tisdag

Ludvig är sjuk. Han har feber. Hela dagen har han varit gnällig och klängig. Har inte släppt mig ur sikte. Eller ens räckhåll. Vänta... Har jag ens varit på toaletten sen Fredrik åkte till jobb i morse? Tror inte det. Det är illa.
Nu sover plutten i alla fall. Jag trodde han skulle vara uppe halva natten eftersom han sovit så mycket på dagen idag. Nästan tre timmar. Men han somnade till och med lite tidigare än vanligt den stackaren. Hoppas att Panodilen har bra effekt så att han kan sova bra inatt (Ja. Jag försöker lura mig själv).

Jag tror att jag har kommit på att Ludvig ska satsa på någon karateliknande sport i alla fall. Fick mig en riktig kick över käken när jag skulle ta tempen på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0