Tokigt

Igår satt jag och sydde i band i Ludvigs vantar. Sådär så man kan trä dem i jackan. Han har redan slängt av sig några par när vi cyklat och jag är inte så road av att gå och köpa nya vantar hela tiden.
I alla fall när jag satt där med sykitet framme så fylldes jag av en härlig familjekänsla. Tänk att jag skulle bli mamma och sitta en torsdagkväll och sy i band i Ludvigs vantar. Tokigt!

Annars går det frammåt här. Jag känner mig starkare och starkare. Idag ska jag hämta Ludvig på dagis själv efter vilan. Under förmiddagen har jag orkat riva ut min garderob. Det blev inte mycket kvar efter att två sopsäckar rensats bort. Ikväll väntar fredagsmys med familjen.

Kommentarer
anna säger:

ja jag trivs jätte bra.... o dagis funkar hur bra som helst! skönt att höra att du mår bättre men nu vet man ju inte om man själv vågar ta den....

kram

2009-10-24 @ 10:35:12
URL: http://assarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0