Torsdag

Lägesrapport från Balders:

Sitter i soffan på ovanvåningen och känner ett litet lyckorus fara genom kroppen. Jag känner att allt börjar landa inom mig igen. På ena sidan om mig ligger Fredrik och småsnarkar. På den andra spinner Bono.
Kroppen värker sådär skönt som den inte gjort på länge. Bara efter träning är det underbart att inte kunna lyfta armarna utan att oja sig.

Fjärilarna har börjat testa sina vingar i min mage. Imorgon går jag på sista helgpasset på jobb. Nästa vecka väntar nytt. Dessutom sade jag upp mig på riktigt, tjänstledigheten som jag tänkt mig blev struligt. Nu är det så definitivt och jag har börjat inse att det är på riktigt att jag ska lämna mina underbara arbetskamrater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0