Torsdag

Har varit hemma med en liten sjukling i två dagar. Om man bortser från stackars Ludvig som varit sjuk måste jag säga att dessa VAB-dagar varit underbara. Massor med mys och dessutom har jag hunnit fixa lite vardagsbestyr. Ludvig har varit väldigt frisk sedan han börjat på dagis så jag har inte riktigt insett tidigare vilket föräldraprivilegium det innebär att vara hemma för vård av barn. (Kanske ska jag nämna att Ludvig varit i stort sett helt opåverkad av sin feber och busat och ätit precis som vanligt.)

Imorgon bär det av till dagis igen. Jag tycker att det ska bli ganska roligt att komma tillbaka till jobb också. Det är något visst med att jobba på fredagar. Alla är glada och förväntasfulla inför helgen, och helgen blir så mycket mer ledig när man jobbat på fredagen. Men det absolut bästa är såklart fredagsfrukosten. Det är för den jag stiger upp på morgonen.

Nu borde det bli lite kvalitetstid med mannen, som imorgon lämnar mig för Budapest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0