Aldrig har man nån jävla aning

Jo, visst gick jag och la mig tidigt igår i hopp om att få några timmars god sömn. Men visst bestämde sig Ludvig för att vakna klockan tolv och vägra sova. Han skrek så högt att huvudena exploderade på oss. Sen började han prutta ganska mycket. Åh, stackarn har ju magknip, tänkte jag. Vaggade honom i famnen så han blev lugn. Men med jämna mellanrum sprätte han till och spände upp hela kroppen. Ytterligare några pruttar.. Allt detta bekräftade min knipteoi. Men plötsligt när jag reser mig upp och går ut ur sovrummet blir gossen ganska nöjd. När vi sen kommer ut i köket och han får syn på en nappflaska blir han helt galen. En hel flaska välling slurpar han upp på nolltid. Hungrig var det ja! Att man aldrig bara kan få tjuvkika lite i facit.

Nu väntar jag på att bli hämtad av Linda och Emma. Klockan tolv bär det av mot verraskningen. Fick i födelsedagspresent en dag. Den dagen är idag. Har ingen aning om vad som väntar mer än att jag ska ha bikini och glasögon med mig. Lämnar rapport senare...

Nu är det dags! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0