Baksmällan

Igår var det biokväll med syster yster. Hur mysigt som helst var det efter ett långt uppehåll sedan senaste biobesöket. Till min stora glädje upptäckte jag att de börjat sälja olika kryddmixar till popcornen. Att ingen tänkt på det tidigare. Jag älskar ju krydda och sås! Det var också roligt när vi stod i godiskön att vi började komma ihåg allt man retar sig på när man är på bio. Typ folk som skrattar högt och länge utan att det är särskilt roligt. Folk som prasslar alldeles för högt med sina påsar eller kanske till och med smaskar med godiset. När vi gick in i salongen var vi egentligen inte riktigt sugna på att se längre men biljetterna var lösta. De flesta av våra störmoment besannades också. Inte nog med det jag redan nämnt, paret intill mig var också tvungna att byta saliv titt som tätt. Vad är det med folk? Kan man inte bärga sig när man är ute bland folk?



Filmen var en galen komedi Carro tjatade om. Och eftersom jag är en väldigt snäll syster så gick jag med på att se den utan några större förhoppningar om att den skulle vara bra. Men oj, vad jag skrattade. Hur kul som helst. Galen. Dessutom hittade jag ett nytt snyggo i Bradley Cooper. Dreglade mig igenom filmen. Så i slutändan blev allt mycket lyckat ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0