Cravings

Ge mig chips. Helst med dippa. Och ge mig det nu!!

Jag vet inte vad det är frågan om. Jag har mer cravings nuförtiden än en gravid kvinna. Och jag som inte ens hade det när jag var gravid. Dessutom är jag hungrig för jämnan och går upp i vikt. Vad är det som sker?!
I vilket fall som helst sitter jag och väntar på att Fredrik ska komma hem från sin klippning hos finaste Anna och stilla mina begär.

Imorgon är morsorna frisläppta hela dagen och kvällen. Jag och Anna ska in till Malmö för shopping, tjejsnack, klänningsprovning. Och såklart lunch, fika, kaffe, middag och vin. Det blir nog första gången vi umgås ensamma utan barn sedan älsklingarna föddes. Härlig dag väntar med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0