Mysig dag

Idag har vi varit i Ystad och hälsat på Emma. Jag älskar Ystad på sommaren och är lite avis på Emma som får bo där nu. Dsssutom mitt i city. Lunchade på ett mysigt café och sedan bjöds det på kaffe hemma. Hittade en söt baddräkt till Ludvig. Tidigare var vi hos polisen och fixade pass och ringde till bvc för att boka tid till vaccination. Nu börjar han bli redo för semester.



När vi kom hem var morfar på Balders för att klippa gräset. Jag vet inte om jag ska skryt elller om jag ska skämmas för att vi inte klippt gräsmattan själv en enda gång. Idag hjälpte Ludvig till lite i alla fall. Så när morfar inte känner för det längre ska han nog kunna ta över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0