Snabbis

Vi är ute och cyklar idag. Vad mycket man kan hinna med när man slipper gå med vagnen, men ändå inte åker bil. Idag cyklade vi ner till mormor och morfar för lite frukost. Därefter fortsatte vi hem till gamlefarmor och gamlefarfar där vi busade lite i trädgården. (Mest jagade morfar som klippte gräset). Nu har Ludvig däckat hemma hos moster och jag tar det lugnt en stund. Allt detta, och klockan är bara 12!

I eftermiddag ska vi till bvc. Ludvig ska vaccineras inför resan. Fick nyss sms från polisen också. Innan jag hann komma på att vi skulle få meddelande när Ludvigs pass var färdigt blev jag lite nervös. Sen kom jag att tänka på att man nog inte delges misstanke om brott via sms. Så långt har det väl inte gått än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0