Typiskt

Jag har laddat hela dagen. Var verkligen beredd. Idag skulle bli första dagen med femminutersmetoden. Vad händer tror ni? Barnet stendäckar till vällingen. Det var i och för sig skönt efter en veckas nattningar som pågått i drygt en timme. Men det skulle ju inte bli så just idag.
Jag var verkligen mentalt förberdedd. Jag tror att det är viktigt, för det är inte det lättaste att inte trösta sitt barn när det storgråter. Att vända det ryggen när de sträcker ut armarna efter dig och tittar på dig med krokodiltårar rinnande längs kinderna. Men jag var förberedd.... Typiskt!

Kommentarer
Carolin säger:

Typiskt din otur att du fick en lätt nattning just när du inte ville ha det... Hihi!

2009-06-18 @ 23:41:04
URL: http://makemebreathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0