Dagens uppdrag

1. Tycka synd om Carro som blev opererad igår.

2. Ta hand om Carro som blev opererad igår. Har redan hämtat henne på sjukhuset. Det är inte så lätt som man tror att köra en sumpig rullstol samtidigt som man bär en 10-kilos bebis. Det är inte heller så lätt som man tror att få in en person som har gips, från ankeln upp till låret, i en bil. Desto lättare är det att hålla håret när denna person kräker på väg från bilen och in, att bädda ner henne och att köpa glass till henne.

3. Rocka benen av mig på kvällens klinikfest!

Kommentarer
Carolin säger:

Jag tyckte du var jätteduktig på att både tycka synd om och ta hand om Carro. Hon är nöjd :)



Och du kommer säkert att vara awesome på att rocka benen av dig kväll! Ha det lajbans :D



Love you systeryster!

2009-05-15 @ 17:04:11
URL: http://makemebreathe.blogg.se/
Anonym säger:

Glöm inte att du tyckte synd om Emma också! ;-)



Jag hoppas du kan leka sjukresor till mig nästa gång det är dags för tandläkaren, det är den 9 juni kl 10.



Kram Emma

2009-05-18 @ 16:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0