Slagen hjälte



Ludvig har fortfarande feber. Något annat verkar inte vara fel på honom. Men han är trött. Sover massor om dagarna (jämförelsevis) och blir lätt gnällig. Inatt var det inget roligt. Vi var vakna ganska mycket. Vid tolv var gossen brännhet och kindera såg ut som  siamesiska stoppljus. Termometern visade 38.4. Jag tror att den ljög. Så här kokandes och gnyende har han inte varit innan då han haft feber. Han fick i alla fall Panodil och pyjamasen åkte av. Efter en stund kändes han normal igen och efter två timmar somnade han. Det var skönt att jag i förmiddags kunde ta en liten powernap på 1 timme och 45 minuter tillsammans med Ludvig. Stackars mannen har det värre som måte jobba hela dagen ändå. Har jag förresten berättat att jag älskar honom? Att han är den bästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0