Söndag

Idag har Ludvig varit på ett strålande humör, i alla fall nästan hela dagen. Han är väldens roligaste kille. Det var bara så typiskt att jag glömde berätta för honom innan jag nattade honom igår att vi skulle ställa om klockan inatt. Så han var inte alls med på det där om att sova en timme längre idag.

Nu är vi nyligen hemkomna från broren efter lite god mat och trevligt sällskap. Känner mig som en jäst deg. Jag kan inte riktigt kontrollera mig när det serveras tacos.

Idag hämtade vi in lite av Fredriks gamla leksaker till Ludvig. Jag blev överlycklig när vi hittade Brio-tågbanan. Tråkigt bara att Ludvig hela tiden rev upp banan vi byggde. Men han kommer nog att tycka att det är roligt när han förstår grejen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0