Onsdag

Idag är det precis två veckor kvar till vi ska börja skola in Ludvig på dagis. Det är galet. Egentligen finns det inte mer att säga om det men jag måste fråga vart tiden blivit av. Jag skulle ju vara hemma i evigheter. Det var nästan så att jag aldrig skulle börja jobba igen. Men nu ska jag det. Jag fick till och med brev från chefen igår med schema och så. Jag vet inte om jag är helt redo för det här.

Idag har det varit en intensiv dag. Efter att Ludvig vaknat 05.15 begav vi oss till Anna för frukost med sex härliga mamma/barn-par. I eftermiddgas var det babysim som kommit igång igen efter sommaren.
Nu är jag hur trött som helst men måste bara se lite idol innan jag hoppar i säng.

Förresten så får jag äntligen berätta om festen. Men det har Carro redan gjort så jag hänvisar till hennes sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0