Sommar

Igår inhandlades en pool till Balders. Som f d badkruka var jag tvungen att inviga den meddetsamma den var uppfylld igårkväll. Det var kallt. Ruskigt kallt. (Kanske gjorde jag det för att Carro lovade mig en kaka som belöning)
Idag var det bättre väder och poolen fick användas mer sunt. Vattnet hade dock inte hunnit värmas upp så det dröjde till långt in på eftermiddagen innan Ludvig vågade sig i. Då fanns det inte så mycket vatten kvar efter att morfar visat upp ett ryggplask.





Nu närmar sig semestern sitt slut. Jag kan inte förstå vart de fyra veckorna tagit vägen. Jag har ju inte hunnit slappa något än. Ångesten börjar krypa sig på, men jag försöker slå bort den för att kunna njuta fullt veckan ut. Det har i alla fall varit en mycket trevlig ledighet. Jag tror faktiskt inte att jag och mannen någon gång tidigare spenderat så mycket tid tillsammans. Jag har blivit som nyförälskad igen.

Ett mycket trevligt inslag under semestern var när jag rymde ett dygn från släktsemester i Falkenberg för att träffa Josse i Göteborg. Vi turistade lite och tog oss upp i hjulet. Det var högt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0