Salong Balders

Idag har vi lekt frisör hemma hos mig. Fast Anna är ju frisör på riktigt, så hon behöver inte leka. Jag älskar att låtsas när jag färgar Annas hår. Tar på mig förkläde och slänger mig med en massa termer jag inte förstår. Det gör jag förrsten när jag är med Carro och leker fotograf också. Jag skulle vilja kunna allt! Idag var det mamma som blev fin i håret. Klippte av allt och såg genast tio år yngre ut.



  

Ludvig tyckte att det var lajbans att sitta i sin nya stol och titta på.

Kommentarer
Sessatessan säger:

Vad fin din mamma blev!!! Det gjorde Anna bra!!



Vad söt Ludvig är i sin nya stol! Han verkar stortrivas!!!

2008-12-19 @ 00:21:56
URL: http://sessatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0