Smärta

Jo, man skulle kunna säga att det smärtar lite i kroppen här och var. Efter ett långt juluppehåll (jag hann med två omgångar köttbullar, lussebullar och tomtar) gjorde jag comeback som back på innebandyplanen igår. Var uppe för att titta på lite skojmatcher när jag hastigt fick samla ihop lite kläder och skor för att vara med. Damlaget bestod annars av två målvakter och tre utespelare. Jag gjorde en massa finter som alla gick på. Det blev dock lite för bra när jag lurade mig själv också. Det var till och med nära att jag lyckades göra ett mål på slutet. Vi kom fram till att det borde räknas som ett halvt.

Jag har lite svårt att koncentrera mig på att skriva nu. Fredrik och Ludvig har lajbans och leker popcorn. Ludvig skrattar så mycket som han aldrig har skrattat förr.


Nu ska vi spela bingolotter. Det har kommit en massa gäster hit. Lycka till till oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0