Happy ending..?

Visst önskar man att alla sagor får ett lyckligt slut. Ibland hoppas man lite extra... Finns det något som bara kan vara menat att vara? Som kommer att bli så oavsett hur vägen dit ser ut?
Det är underligt att en del personer kan passera i ens liv utan att man senare funderar så mycket på hur de har det. En del glömmer man till och med bort helt och hållet. Andra vill man bara inte riktigt släppa taget om. En del människor önskar man lite mer lycka än andra, en del människor är värda det.

Kommentarer
annica säger:

nu blir jag sådär känslig igen :)

2008-11-18 @ 17:24:38
URL: http://annicu.blogg.se/
Emma säger:

Du har så rätt....

Och hur många gånger funderar man inte över vilken position man själv har i "vänners" ögon, betyder jag något, syns jag, är jag värd något, vem är mina vänner egentligen. Tycket det är svårt att veta vad människor egentligen tycker om mig, bör jag ändra på mig? Eller är det så att jag bara haft oturen att träffa många människor som gått bakom ryggen på mig?



Söta Camilla, nu väcktes det många tankar i mitt lilla förvirrade huvud! Tack för hjälpen med käken, ser riktigt fint ut nu och jag har trappat ner rejält på värktabletterna.



KRAM KRAM Emma

2008-11-18 @ 17:30:44
URL: http://emisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0