Jobb

Idag har jag varit på jobb. Och denna gången var det inte bara för att hindra alla från att jobba och istället dricka kaffe med mig. Nä, idag har jag verkligen jobbat! Det var konstigt. Sjuochenhalv månad sen sist... Jag måste erkänna att jag darrade lite på handen när jag skulle sätta den första nålen. Och jag tittade en (okej, fyra) gånger extra på ordinationen innan jag blandade tillsatserna i droppen. Men gud så kul jag har haft. Som jag har saknat mitt jobb utan att riktigt veta om det. Och vad roligt det var att jobba utan att behöva gå och kräka under morgonrapporten och må illa av alla patienter som luktar lite illa eller låter när de äter.
Nu LÄNGTAR jag efter Ludvig som är på väg hit med faster. Jag hoppas att hon kommer snart och inte lägger beslag på honom längre än nödvändigt... Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0